۱۳۹۱ شهریور ۲۶, یکشنبه

مطلبی از رساله ی خمینی این ملعون تاریخ و بررسی آن

مساله ی 2459 صفحه ی 392 رساله ی توضیح المسائل خمینی ،:( مستحب است در شوهر دادن دختری که بالغه است ،یعنی مکلف شده عجله کنند، حضرت صادق علیه السلام فرمودند: یکی از سعادتهای مرد آن است که دخترش در خانه ی او حیض نبیند.)
و این گفته ها یعنی اینکه دختر قبل از رسیدن به سن بلوغ ، به خانه ی شوهر برود، یعنی قبل از 9 سالگی.
وقتی امام و به قول آقایان اسلامی ، امام معصوم این گونه سخن می گوید ،آدم نه تنها به معصوم بودنش شک  ،بلکه به داشتن عقل در او هم باید شک کند. البته جنون را هم به مسائل و مشکلات امام جعفر صادق باید اضافه نمود.
اگر آن امام ،به قول آقایان در ارتباط با خدا بوده و از دانش وحکمت برخوردار بوده، باید که می دانسته اگر دختر 9 ساله ازدواج کند و حامله شود با خطرات زیادی از جمله مرگ روبرو می شود ، همانگونه که فاطمه بعد از حامله شدن بر سر فرزند پنجمش در 17 سالگی می میرد.تازه دختر نه ساله که یک بچه به حساب می آید وباید با عروسک بازی کند واز بچه بودنش لذت ببرد ، نه اینکه در خدمت شهوت مردی باشد که او را همچون برده می خواهد در استخدام امیال خود قرار دهد.
آیا این گفته ها حاکی از آن نیست که اسلام  و اسلامیون تنها مرد را انسان می دانسته و می دانند؟ ظلم وخشونت علیه زنان در قوانین شرع و فقه اسلامی بی نهایت بوده و است ، چرا که نگاه اسلام به زن ،نگاهی ابزاری بوده است و زن را وسیله ای برای بر آورده شدن امیال مرد معرفی می کند ، از این حدیث و حدیث هایی از این دست در مورد زنان در این کتاب زیاد مشاهده می شود ، شما را به خواندن رساله ی خمینی و دیگر فقهای اسلامی دعوت می کنم ، زیرا خواندن اینگونه کتابها ما را در فهم بیشتر از اسلام و نگاه آن به مسائل بسیار کمک خواهد کرد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر