۱۳۹۱ مهر ۲۰, پنجشنبه

والا دروغ چرا تا قبر آ آ آ ، کار کار انگلیسی هاست

مطلع نیستم چه تعدادی از دوستان برنامه ی افق voa روز 18 مهر 91 را تماشا کردند و چه نتیجه ای گرفتند ،در هر صورت آن کسانی که موفق به دیدن آن نشدند می توانند در وبسایت  voa،افق را به نظاره بنشینند و گواهی دهند که چگونه سعی می شود تا یک قربانی را به مسلخ برند و دامن آلوده ی رژیم را از گناه پاک نمایند .
با احترامی که برای آقای دهقان پور وخانم مسیح علی نژاد به عنوان مجری و خبرنگار قایلم ،باید عرض کنم ،والا دروغ چرا تا قبر آ آ آ کار کار انگلیسی هاست ، نه آقای خمینی اشتباه کرده و نه خامنه ای ، نه رفسنجانی ،نه خاتمی ،نه نمایندگان از حدود تعیین شده پا فراتر گذاشته اند ،نه مدیران کنونی و نه سرداران شش لول بند فعلی و چاقو کشان سابق ، به نظر آقای خزعلی ، ببخشید دکتر خزعلی از ابتدا همه خوب بودند ، حتی آیت الله پدر بزرگوارشان و هیچ کس به اندازه ی آقای احمدی نژاد گناهکار نیست ، به خصوص آقا زاده های آیت الله های پاکدامن  و اکنون کی بود ،کی بود ، من نبودم .
آقای دکتر، پرسشی چند از حضرت عالی دارم ، نظر شما را در مورد احمدی نژاد و دار و دسته اش شنیدم که شنیدنی بود ، ولی نفرمودید پدرتان در این نابسامانی چه نقشی داشته ودارند ،آقای خلخالی ، هادی غفاری،موسوی اردبیلی ، مکارم شیرازی ، مصباح یزدی ، لاجوردی ،بادامچیان ،عسکر اولادی تازه مسلمان،نواب صفوی ، مطهری ،رجایی، احمد خاتمی ، جنتی، برادران دکتر لاریجانی، محسن رضایی وشرکا ،قالیباف وشرکا، حائری شیرازی،معلم اخلاق دولت،امامان جمعه ی استانها و شهرستانها ، واعظ طبسی و سایرین چه نقشی  در بی اعتباری سیاستهای اعمال شده داشته ودارند ؟ شما با لبخند ملیح و حق به جانب خود چه رسالتی را دنبال می کنید ؟آیا واقعا دختر شما معطل هزینه ی تحصیل در مقطع فوق لیسانس خود است ؟آیا واقعا شما نگران مصیبتهای مردم هستید ، آیا دغدغه ی شما درد مردم و بی اعتباری سیاست دولتمردان در جهان است ، یا نگران چیزهای مهمتری هستید؟ حقیقتش این است که شما می ترسی ، فردایی که می آید و حتما هم می آید ، فردایی که بیداری ملت به حدی است که دیگر در غم ایوان نباشند، آن وقت شما  هیچ جایی در میان این ملت نداشته باشی .
بی خودی غم بی آبرویی رهبر را نخور که دیگر برایش آبرویی نمانده، احمدی نژاد این مهره ی کم عقل ،کمترین کاری که کرد این بود که خط قرمز را شکست ، انتظار داریم بیشتر بگوید تا معلوم شود در این آتش روشن شده نان چه کسانی می سوزد و چه یخهایی آب می شود و سیل خانه های پوشالی چه کسانی را ویران می کند .
آقای خزعلی شما تا یک قدمی توبه آمده ای ، جرات داشته باش و به احمدی نژاد هم  جرات بده تا رها شوید، که نجات در رهایی  ازدروغ و ریاست .برای تماشای این برنامه اینجا را کلیک کنید. 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر