۱۳۹۱ مهر ۲۳, یکشنبه

دندانهای اسلام را باید کشید تا به مسجد محدود شود

در مطالب قبلی به این مطلب اشاره کردم که اسلام دین خشونت و جنایت است ، البته مسلمانان به اینکه دینشان ، خشونت ،جنایت ،دروغ و بسیاری آداب بد را ترویج می کند اعتقاد ندارند و هر وقت هم با دلیل و مدرک به آنها اثبات می کنی که این چیزها در دینتان امری است عادی و به آنها می گویی ترور و  کشتن مخالفان از صدر اسلام توسط پیامبرتان  رایج بوده ، شما را به توهین کردن متهم می کنند ، نمونه اش ترور وحشتناک ملاله یوسف زی دختر صلح جوی پاکستانی ، که مورد حمله ی طالبان مسلمان قرار گرفت ، مگر او که جایزه ی ملی صلح پاکستان را دریافت کرده و در جهت صلح و آشتی حرف می زده و به آگاهی جامعه اش کمک می کرده ،جز این کار دیگری کرده؟ 
رهبران این قوم ، خود ماهواره نگاه می کنند و به پیروانشان می گویند : می خواهیم جواب جفنگیات نامسمانان را بدهیم ، مکتب و مدرسه و دانشگاه می روند و پیروانشان را از آنها منع می کنند و در جواب پیروانشان می گویند : می خواهیم از عهده ی نیرنگهای غربیان بر آییم، این مزایای دنیوی را خود می توانند استفاده کنند ،چون نقد است ، ولی بهشت و مواهب آن را که نسیه است به پیروانشان توصیه می کنند ، مثلا شما دیده اید که یکی از رهبران جلیقه ی انتحاری بپوشد وبه بهشت تشریف ببرد؟ 

بله این شیر دختر پاکستانی همین مسائل مبهم را برای هم سن و سالان خود روشن می کرد و به همین دلیل بود که مورد غضب طالبان اسلامی قرار گرفت ، او که تفنگ یا تانک نداشت که اسلامیون بخواهند آنها را از او بگیرند ،درست همین افشاگری ها علیه اسلام و طالبان اسلامی بود که اورا به این روز انداخت .
از این دست ترور ها و کشتار توسط افراطیون اسلامی ، از گذشته تا به امروز بوده وهست و خواهد بود ، اما می شود آنها را به حداقل رسانید ،اگرهمه ی دنیا دست در دست هم بدهند و خطر طالبان را از سر ملت ها کم کنند .
باید به مردم نسبت به خطرات اسلام سیاسی و جهادی توضیح داد و دندانهایش را کشید تا فقط در مسجد محدود بشود .
البته اگر با کشیدن دندانها محدود نشود ،آن وقت باید ریشه اش را خشکاند . جهان عاری از خشونت وجود خواهد داشت ، اگر خشونت های اسلامیون در آن وجود نداشته باشد و این ممکن نیست مگر با عوض شدن اصول خشونت بار اسلام .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر