۱۳۹۱ مهر ۱۳, پنجشنبه

چرا آخوندها همیشه بر خواندن قرآن به زبان عربی تاکید کرده و می کنند؟

آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا آخوندها و روحانیون شیعه بر خواندن قرآن به زبان عربی اصرار دارند و از خواندن این کتاب به زبان فارسی خوششان نمی آید؟ آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا این آقایان اسلامی مسابقات و جشنواره های بسیاری را فقط برای خواندن با صدای قشنگ از روی متن عربی قرآن برگزار می کنند؟ چرا خواندن از روی متن ترجمه شده ی قرآن به زبان فارسی یا دیگر زبانها را تشویق نمی کنند و تاکید به خواندن متن عربی آن دارند؟ 

وقتی کسانی قرآن را با رنگها و طرحهای قشنگ با عربی چاپ می کنند ، این آقایان اسلامی زبان به تحسین آنها باز می کنند .
مثلا شما توجه کنید به مدارس و دانش آموزانی که در گرما وسرما مجبور به ایستادن در صف و گوش دادن قرآن می شوند، آنقدر اجبار در خواندن و گوش دادن قرآن به زبان عربی در مدارس ما می شود که دانش آموزان را از توجه به متن فارسی آن دور می کند ، تا جایی که وقتی فرد به دانشگاه  وارد می شود و تحصیلات عالیه  را  هم دارد اصلا نمی داند قرآن چه می گوید . 
براستی این همه تاکید برای خواندن قرآن به زبان غیر قابل فهم عربی برای عموم چیست؟ 
آیاتی که از قرآن  در کتابهای دینی و قرآن مدارس موجودند همگی یا در مورد توحید ، بهشت و جهنمند ،یا داستان زندگی پیامبران را بازگو می کنند و عملا هیچ صحبتی از دستور به سر بریدن ، برده داری ، کشتن و زن ستیزی این کتاب نیست.
تعداد بی شماری از مسلمانان قرآن خوان از وجود این گونه آیات قتل ،غارت وکشتن به کلی بی خبرند و وقتی این آیات را برایشان می خوانی ،گویی چیز جدیدی می شنوند و با تعجب به تو نگاه می کنند و فکر می کنند تو اینها از خودت ساختی  .
بله درست است ، دلیل اصرار آخوندها و روحانیون شیعه همین است که شما را در بی خبری و جهل نگاه دارند و معایب این کتاب را از چشم شما دور کنند ، آنها با این اصرار در حقیقت می خواهند من وشما را از حقیقت وحشتناک موجود در قرآن بی خبر نگاه دارند تا بتوانند بهتر ما را فریب دهند . 
یک نمونه از این آیات سوره ی توبه آیه ی 123 است :
ای کسانیکه ایمان آورده اید ،کافرانی که نزد شمایند را بکشید ،تا در شما درشتی وشدت را بیابند و بدانید که خدا با پرهیزگاران است.
بیاید ترجمه ی قرآن را بخوانیم تا به درک بهتری از این کتاب توهین کننده و خشن برسیم ،آن وقت خواهیم فهمید که این کتاب چقدر پست و بی ارزش است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر