۱۳۹۱ مهر ۲۶, چهارشنبه

آیا طالبان تیر را به صورت ملاله شلیک کرد، یا اسلام؟

آیا طالبان این  تیر را به صورت ملاله  شلیک کرد ، یا اسلام؟ 
قوانین اسلام همگی بر ضد زن است و این از آنجا روشن می شود که مثلا زن نصف مرد حق دارد و یا برای شهادت دادن ،یک مرد کافی است و یک زن کافی نیست ،باید حتما دو زن باشند تا شهادت آنها قبول گردد و نمونه هایی از این دست در اسلام بسیارند .
اسلام دینی است خشن و فاشسیستی ،  حال از کجا می توان پی به هویت فاشیستی اسلام برد؟ با تعریف فاشیسم می توان فهمید که اسلام دینی فاشیستی و خشن هست یا نه .

در ویکی پدیا تعریف فاشیسم اینگونه بیان گردیده: فاشیسم یک ایدئولوژی سیاسی طرفدار استبداد ( که عموما ، در رابطه ای نزدیک با جنبش توده ای به سر می برد ) می باشد ، که مصلحتهای شخصی  و سایر مصلحتهای اجتماعی را تابع و مادون مصلحتهای دولت قرار می دهد .فاشیستها در پی ساختن گونه ای اتحاد ملی هستند که معمولا بر اساس (و نه محدود به ) ویژگیهای قومی ، فرهنگی ،نژادی و مذهبی می باشد . 
حال به نمونه هایی از آیات قرآن می پردازیم و آنها  را با نوشته ی بالا مقایسه می کنیم : آیه ی 193 سوره ی بقره « وآنان را [چنان ] کشتار کنید تا [آنجا که] فتنه ای باقی نماند و دین مخصوص الله باشد و چون دست بردارند ،تجاوز نباید کرد ، مگر بر ستمگران .»
مسلمانان بر اساس این آیه موظف شده اند تا باغیر مسلمانان قتال کنند و آنان را آنقدر کشتار نمایند ،تا جز دین و عقاید جمعی خودشان ، دین و اعتقاد دیگری باقی نماند ، ویا آیه ی 191 همین سوره ، هر گونه عقیده ای که با عقاید مسلمانان مغایرت داشته باشد ،نزد مسلمانان باید مطلقا غیر قابل تحمل باشد و نهایتا جز با شمشیر و قتل و غارت ،پاسخ دیگری به آن داده نمی شود .
حال با توجه به چنین آیاتی در قرآن می توان بارزترین تفکرات فاشیستی را در این دین دید ، آنچه مسلمانان بر اساس چنین آیاتی به آن مامور شده اند ،چیزی نیست جز وحشتناکترین و مرگبارترین گونه از پاکسازی مذهبی و از بین بردن افراد به بهانه های غیر اسلامی بودن اعتقادات و رفتارهایشان .
طالبان نیز دست پرورده ی  اسلام هستند و این جنایت و جنایت های دیگری از این دست ، مستقیما از دستورات ضد زن اسلام نشات می گیرد . 

پس حال باید مقصر اصلی را در تیر اندازی به یک دختر نوجوان و صلح جو ، اسلام دانست .


۳ نظر:

  1. دوست عزیز، مقالاتی که در وبلاگ شما نوشته میشوند آنقدر بی محتوا و مغرضانه هستند که هیچ پاسخی نمی طلبند اما بگذار پیشنهاد کنم که لطفا کمی بیشتر مطالعه کنید و در تحلیل هایتان غرض ورزی را دور گذاشته و بیطرفانه استدلال کنید مثلا همین آیه 193 سوره بقره که ترجمه و تفسیر کرده اید : نوشته اید " مسلمانان بر اساس این آیه موظف شده اند تا باغیر مسلمانان قتال کنند و آنان را آنقدر کشتار نمایند ،تا جز دین و عقاید جمعی خودشان ، دین و اعتقاد دیگری باقی نماند" و یا نوشته اید : " ویا آیه ی 191 همین سوره ، هر گونه عقیده ای که با عقاید مسلمانان مغایرت داشته باشد ،نزد مسلمانان باید مطلقا غیر قابل تحمل باشد و نهایتا جز با شمشیر و قتل و غارت ،پاسخ دیگری به آن داده نمی شود"
    دوست عزیز، کجای آیه نوشته غیر مسلمان را بکشید؟؟ چرا چیزی را که نمیفهمید از خودتان درست میکنید؟
    این آیه در باره زمانیست که یک گروه ستمکار به شما حمله کنند و حق دفاع را قایل شده است، و تاکید کرده است که اگر حمله کردند حمله کنید و اگر از جنگ بازایستادند شما هم باز بایستید و پس از توقف آنها از جنگ شما حق تجاوز و ادامه جنگ ندارید
    ادامه ....

    پاسخحذف
  2. اصلا در این آیه ها بحث عقیده و دین نیست، در مورد جنگ با ستمکاران است، نکند شما دوست ستمکاران هستید و میخواهید اگر بشما حمله کردند آنها را با نوازش و خواهش و تمنا از تجاوز برحذر دارید؟
    دوست من برو یکبار دیگر آیه ها با دقت و بدون غرض بخوان ، کار استدلالی غرض و مرض نمی طلبد
    ترجمه آیات 190 تا 193 سوره بقره:
    و در راه خدا با كسانى كه با شما مى‏جنگند بجنگيد ، و [هنگام جنگ] تجاوز نكنيد ، كه خدا تجاوزكاران را دوست ندارد .«190» و آنان را [كه از هيچ ستمى بازنمى‏ايستند] هر كجا يافتيد ، به قتل برسانيد و از جايى كه شما را بيرون كردند بيرونشان كنيد و فتنه [كه بيرون كردن مردم از كاشانه و وطنشان باشد] از قتل وكشتار بدتر است . و كنار مسجدالحرام با آنان نجنگيد مگر آنكه در آنجا با شما بجنگند ؛ پس اگر با شما جنگيدند ، آنان را به قتل برسانيد كه پاداش وكيفر كافران همين است .«191» اگر از فتنه‏گرى وجنگ بازايستند ، يقيناً خدا بسيار آمرزنده و مهربان است .«192» و با آنان بجنگيد تا فتنه‏اى بر جاى نماند و دين فقط ويژه خدا باشد . پس اگر بازايستند [به جنگ با آنان پايان دهيد و از آن پس] تجاوزى جز بر ضد ستمكاران جايز نيست .«193»

    در ضمن لازم است معنی لغت "کفر" و "کافر" را برای دوستانی که نمیدانند تعریف کنم. "کفر" در لغت یعنی "پوشاندن حق" ، و "کافر" کسی است که "حق را میپوشاند"، پس کافر بمعنای بیخدا یا غیر مسلمان نیست، حتی یک آیت الله یا ولی فقیه یا طالبان که "حق" را بپوشاند کافر است اگر چه خود را مسلمان بداند
    پس دوست عزیز لطفا بدون مطالعه وارد هیچ بحثی نشوید

    پاسخحذف
  3. پس با توجه به همین آیات، کسی که بصورت ملاله شلیک کرده، ظالم و کافر است و باید با او جنگید، مهم نیست که خودرا مسلمان بداند یا نه، بلکه مهم اینست که ظلمی کرده و جزو گروه کافران (حق پوشان و مخالفان حقیقت) در آمده است. فتنه یعنی همین طالبان، فتنه یعنی همین طلمی که در ایران میشود
    اگر با این آیه مخالف هستید بمعنای اینست که با ظلم و ستمکار موافق هستید و از جنگیدن با آنان پرهیز میکنید، آیا اینطور است؟!

    پاسخحذف