۱۳۹۱ آبان ۶, شنبه

چگونه آیات قرآن در راستای رفع حوائج اولیه محمد صادر میشده است

چرا سلمان رشدی، مرتد شناخته و به مرگ محکوم شد ، آیا پرده از رازی برداشت که دیگران  از آن بی خبر بودند ، آیا در آیات موجود قرآن دخل و تصرفی کرده بود ، یا چیزی از کلمات آن را کم و زیاد و یا در آن تغییری به وجود آورده بود ؟آیا خواندن قران جرم است یا تفسیر و ترجمه کردن آن ممنوع؟ مگربرای فهمیدن قرآن نباید هر مسلمان آن را به زبان فهم خود ترجمه نماید تا مطلب را بتواند درک کند ، چه ایرادی در این کار هست؟ بر طبق شعر معروف و به مصداق آن : چه خوش گر محک تجربه آید به میان/ تا سیه روی شود هر که در او غش باشد ، چرا صحبت کردن در این مورد را گناه می دانند و چرا این گناه برای کسی چون ملا محمد باقر مجلسی در نظر گرفته نمی شود ، چرا که ملا محمد باقر مجلسی در کتاب حیات القلوب خود می نویسد : روزی حفصه (یکی از زنان محمد و دختر عمر ) پس از بازگشت از دیدار پدرش ، به خانه ی خود رسید و دید درب از پشت بسته است ، لذا بر در کوبید و در این هنگام محمد در حالیکه عرق از پیشانی اش می چکید درب را باز نمود و در همین جا بود که دختر عمر در می یابد که در نبود او محمد { از خانه ی خالی استفاده ی بهینه کرده و ماریه کنیز او را برای ، چه عرض کنم ! به رختخوابش برده و لذا حفصه خشمگین شده وبه اصطلاح عوام کولی بازی در می آورد } و حضرت برای خاموش کردن و تسکین دختر عمر سوگند می خورد که ماریه را بر خود حرام کرده و دیگر با او همبستر نشود ، اما از آنجاییکه  علاقه ی زیادی به ماریه داشت {بنا به فرمایش عماد خراسانی : توبه کردم که دگر می نخورم در همه عمر / بجز از امشب و فردا شب و شبهای دگر ، به سراغ الله می رود و از او دستور می خواهد و این الله بیکار هم برایش سوره ی تحریم را می نویسد و به دستش می دهد }که در آیه ی یک از این سوره می فرماید : ای پیامبر چرا چیزی را که خداوند بر تو حلال کرده ، بخاطر خشنود ساختن زنانت برخود حرام می کنی و خدا آمرزنده ی مهربان است.

و در راستای اجرای این آیه مدت 29 روز دیگر زنان دیگرش را تحریم کرده و تمام اوقاتش را با ماریه می گذراند .
ویا بنگرید به فرایند خلقت از کتاب تولدی دیگر صفحه ی 241مرحوم شجا الدین شفا و یا برخورد محمد با فرزند خوانده اش زید ، پس از دیدن زن او، در کتاب 23 سال مرحوم علی دشتی و یا رسوایی  عایشه در جدا شدن از کاروان و صدها آیه ی دیگر ، که به موقع به داد خرابکاری  و هوس بازی محمد زن باره می رسد . در این کتاب مبین ، آنقدر که خود او و نازل کننده اش سهم دارند ، مردمی که باید از آن اطاعت کنند سهم ندارند . 
حالا آیا سلمان فارسی بار دیگر در قالب سلمان رشدی حلول نکرد ، تا گند کاریهای آن زمان ها را به حساب شیطان بگذارد و محمد وکتابش را تطهیر نماید و بگوید اینهایی که شما به آن ایراد دارید از آنِ شیطان است نه از محمد و خدایش.

۲ نظر:

  1. برو بابا دیونه
    شوخی،شوخی
    با پیامبر اسلام هم شوخی
    غیر ممکنه کسی زن باز باشه و این قدر در دنیا محبوب.
    یه کمی فکر کن احمق جون

    پاسخحذف
  2. این شخص و امثال او روان پریش و بیمار روانی هستند .چطور انتظار داری فکر کند ?

    پاسخحذف